دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند
دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می زنند، مرتکب جرایم خشن می شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنر قلم، علی دهقانی امروز یکم تیرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در روز آغازین هفته قوه قضاییه با همراهی همکاران دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم در خدمت گذاری به مردم با مد نظر قراردادن آرمان ها و پیام شهدا خدمتگذارانی لایق خواهیم بود.

وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و در عرصه خدمت رسانی به مردم خوزستان باید صادقانه خدمت کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به برنامه های دوره تحول و تعالی گفت: متناسب با برنامه های این دوره در هفته قوه قضاییه ایام هفته قوه قضاییه نامگذاری و برنامه های متنوعی متناسب با ستاد مرکزی تدارک دیده شده است.

دهقانی عنوان کرد: متناسب با بحث های حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه، حمایت از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، تسهیل زمان دادرسی با استفاده فناوری های نوین، حرکت جهادی قوه قضاییه در مسیر تحول و تعالی، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب های اجتماعی و مقابله با بسترهای فسادزا، ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح مجرمین و همچنین ولایت مداری، ایثار و خدمت گذاری به مردم برنامه هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه قضایی در خوزستان و سازمان های تابعه آماده خدمت گذاری هستند و تلاش خواهیم کرد هرآنچه که برای خدمت رسانی به مردم نیاز است را فراهم کنیم و موانع را در این حوزه از پیش رو برداریم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم فرآیند دادرسی را تسهیل کنیم، گفت: اطاله دادرسی که یکی از دغدغه های مردم است باید برطرف شود و تلاش کنیم تا انتظارات مردم از عدلیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برآورده شود.

دهقانی ادامه داد: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می زنند، مرتکب جرایم خشن می شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.