رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به بازار تفاوتی ندارد و در بعضی مواقع گران‌تر هم است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و چهارمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار گفت : در ابتدا از زحمات عزیزان در سازمان میادین تشکر می کنم اما چند نکته قابل ذکر و تامل است که بیان می کنم.

وی ادامه داد: بر اساس ضوابط بودجه سال ۱۴۰۱ و لزوم واریز در آمدها به خزانه واحد می بایست همه درآمدها به خزانه واحد واریز شود اما چند سازمان معدود از جمله سازمان میادین این پول را به خزانه واحد واریز نمی کنند. این تخلف است و امیدواریم به این پرسش مهم پاسخ داده شود که چرا این درآمد ها واریز نمی شود.

صادقی در ادامه افزود: در دو ماهه اخیر گزارش های متعددی به من رسیده که قیمت محصولات میادین با همان کیفیت قبل نسبت به بازار غیر از میادین تفاوت ندارد و در بعضی مواقع بالاتر هم هست. این موضوع به ویژه در مناطق جنوب شهر بیشتر گزارش شده است.

صادقی گفت: در دوره چهارم مدیریت شهری طرحی اجرا می شد که منطقه به منطقه با حفظ کیفیت تخفیفاتی در زمینه محصولات تره بار ارایه می شد تا قیمت ها یکسان شود و نیز کیفیت محصولات نیز کیفیت مناسبی بود لذا این امر باید رعایت شود تا هم کیفیت محصولات مناسب باشد و هم با قیمت مناسب به شهروندان ارایه گردد.

صادقی در ادامه اظهار داشت: موضوع دیگر سرعت استفاده از خدمات فناورانه در این سازمان است که متاسفانه این سرعت پایین است و در حالی که اپ های زیادی وجود دارد و شرکت های دانش بنیان خیلی جلوتر این اپ ها را راه اندازی کرده اند اما ما به دنبال اختراع دوباره چرخ هستیم.

صادقی افزود: در این قضیه عقب هستیم در حالیکه خیلی از سامانه‌ها می توانند کمک کنند و نیاز به سامانه یا اپ جدیدهم نباشد، اگر نمی‌خواهیم از اینها استفاده کنیم حداقل از آنها عقب نیافتیم.

انتهای پیام/