مردم از افزایش قیمت کالاهای اساسی به شدت ناراضی هستند
مردم از افزایش قیمت کالاهای اساسی به شدت ناراضی هستند
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از رئیس جمهور خواست افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی مردم را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از کاشف خبر، رسول فرخی میکال در نشست علنی روز گذشته(سه شنبه، ۲۴ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: از تلاش صادقانه شما در سفرهای استانی جهت رفع مشکلات مردم تشکر می کنم اما مردم از افزایش قیمت کالاهای اساسی به شدت ناراضی هستند لذا ضرورت دارد جهت حل این مشکلات اقدام لازم را انجام دهید.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در تذکری خطاب به رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، بر ضرورت تبدیل وضعیت کارکنان دولت تاکید کرده و گفت: وزارت راه و شهرسازی باید در تخصیص اعتبار پروژه میدان گیل شهرستان لاهیجان و جاده سیاه کلا به سیاهکل تسریع کند.

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان بر ضرورت تشخیص و تامین نیروی انسانی بیمارستان های سیاهکل و لاهیجان تاکید کرده و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین اعتبار ملی برای مجتمع فرهنگی لاهیجان و سیاهکل حل مشکل زمین های اوقافی صورت داده و اداره فرهنگ سیاهکل را راه اندازی کند.

فرخی میکال در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت اجرای قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرده و گفت: لازم است وزارت کشور در خصوص پروژه های عمرانی و تامین ماشین آلات شهرداری های کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: تامین کابل های خودنگه دار و تخصیص اعتبار به شرکت آب و برق شهرستان سیاهکل و تامین اعتبار آب روستایی و فاضلاب سیاهکل صورت گیرد.

منبع ؛ ایلنا