نشست رو نمائی کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا
نشست رو نمائی کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا
نشستی تحت عنوان رونمائی از کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا به روایت عاصفه اله وردی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام؛
چهارشنبه ۱تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۶ عصر نشستی تحت عنوان رونمائی از کتاب جستارهایی در باب فرزند پروری انسانگرا به روایت عاصفه اله وردی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
این کتاب توسط انتشارات آوای استاد منتشر شده است.
انتشارات آوای استاد با بیش از ۱۵ سال سابقه در انتشار کتب کمک آموزشی و دانشگاهی به مدیر مسئولی خانم سامره عباس نیا و مدیریت مدبرانه آقای رضا (بابک) عباس نیا، سهم بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان گیلان ایفا نموده اند.
استاد صابر علیاری و دکتر جهان سادات اسدی از سخنرانان نام آشنای این نشست بوده که به تجزیه و تحلیل کتاب فوق پرداختند و تخصصی بودن نشست را به بهترین شکل ممکن اجرا نمودند.

شایان ذکر است ۸ انتشارات در زمینه چاپ کتاب در لاهیجان مشغول به فعالیت می باشند و ۳ انتشارات در حال دریافت مجوز هستند و این مهم جز با مدیریت صحیح ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ممکن نبود.
لاهیجان یکی از شهرهای فعال در زمینه فرهنگی و هنری است که با داشتن مراکز تحت پوشش دارای مجوز و حمایت هنرمندان اقدامات مثمر ثمر زیادی را انجام داده است .
دکتر علیاری در بخشی سخنان خود گفت:
کتابتان را خواندم و لذت بردم!

باوجود وقت کمی که در زندگی دارم بسیار خرسندم کلمات و جملات کتابتان یادآور یافته های بسیاری از گذشته مطالعاتم شد.
این کتاب به شما می آموزد؛ برای کودکانتان نمی توانید نسخه مشترکی بپیچید و بعد از خود بپرسید چرا جواب نداد!!!!

در اینجا خواهید آموخت ما والدین خودمان به مشاوره نیاز داریم تا بتوانیم درست تر مشاور فرزندانمان باشیم…
به نظر بنده مذکر یا مونث بودن اسمهایمان یک اتفاق است ولی چگونه پدر و مادری شدن انتخاب خودمان است .
زنان قهرمان این کتاب با هنرمندی تمام خواسته های فرزندشان را به زبان همسر ترجمه کرده و اشتراک بزرگی بین فرزند و پدر ایجاد می کنند.