نیاز به اعتبار ۴٠ میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
نیاز به اعتبار ۴٠ میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای فراهم کردن استاندارد‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به حداقل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از کاشف خبر؛ جهانبخش آرمان در حاشیه بازدید از ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی گفت: برای فراهم کردن استاندارد‌های لازم در این ورزشگاه حداقل ۱۰ میلیارد تومان و برای سکو‌های ضلع شمالی و جنوبی نیز حداقل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی افزود: سکو‌های ورزشگاه فاقد ظرفیت لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر است، علاوه بر این باید بلیط فروشی به صورت الکتریکی و ظرفیت به اندازه باشد و هواداران و تماشاگران بپذیرند که بر اساس ظرفیت و گنجایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
آرمان ادامه داد: جلسات مختلفی با شرکت توسعه وزارت ورزش برگزار شده و پیش بینی می‌شود برای اتمام آن زمان ببرد تا شرایط استاندارد فراهم شود.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اگر همت استانی باشد می‌توانیم شرایط میزبانی را برای ملوان در گیلان فراهم کنیم تصریح کرد: مسئولان شهرستانی با پیگیری‌های ویژه‌ای که داشتند بخشی از این مشکلات را حل کردند، اما مشکلات ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی در یک شب و یک ماه قابل حل نیست.
جهانبخش آرمان خاطر نشان کرد: اکثر اماکن ورزشی در شهرستان‌های رشت، انزلی و تالش فرسوده هستند و استاندارد‌های لازم برای بازی‌های لیگ یک و برتر را ندارند و در این ورزشگاه‌ها منهای ورزشگاه انزلی از چمن مصنوعی استفاده شده است، غیر از مشکلات چمن مصنوعی همه ورزشگاه‌های گیلان دچار اشکال بوده و در حوزه زیرساختی از استان‌های کم برخوردار هستیم.

منبع ؛ صدا وسیما