کلنگ پروژه آب رسانی به روستاهای عشایری بخش انابد بر زمین خورد
کلنگ پروژه آب رسانی به روستاهای عشایری بخش انابد بر زمین خورد
کلنگ پروژه آب رسانی به روستاهای عشایری بخش انابد با حضور نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی بر زمین خورد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان بردسکن، دکتر صمیمی مدیرعاملی هلدینگ آرین و دماوند، نماینده موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی خیر آبرسان، رئیس دفتر جهاد آبرسانی خراسان رضوی، فرمانده سپاه بردسکن، جانشین فرمانده انتظامي شهرستان، بخشدار انابد، اعضای شورای اداری، فرماندار سابق شهرستان بردسکن برای کلنگ زنی و احداث مجتمع آب رسانی به شش روستای عشایری در روستای محمدزورآب حاضر شدند.

حجت الاسلام  نیک بین، نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی مجتمع آب روستاهای عشایری ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرینی که به کمک بخش محروم انابد آمده اند از مدیر آبفای شهرستان بردسکن خواست زمان پایان کار و افتتاح پروژه را اعلام نماید که مدیر آبفای شهرستان قول افتتاح این پروژه را درشش ماه آینده داد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مسئول دفتر خود و خبرنگار بخش انابد خواست به عنوان مطالبه مردم پیگیر زمان افتتاح این پروژه و تحقق این زمان بندی باشند.

وی گفت: احتمال بروز مشکلاتی در اجرای پروژه هست لذا اداره آبفای شهرستان به عنوان مجری پروژه از هم اکنون پیش‌بینی های لازم را داشته باشد تا در زمان مقرر پروژه افتتاح شود.

یوسف سلیمی بخشدار انابد نیز در مراسم کلنگ زنی مجتمع آب روستاهای عشایری ضمن خیر مقدم و تشکر از پیگیری های همه مسئولان بخصوص نماینده محترم مجلس، فرماندار و مدیر اداره آب شهرستان بردسکن برای تحقق ایجاد مجتمع آب رسانی روستاهای عشایری گفت: لازم می دانم از حضور خیر گرانقدر، دکتر صمیمی مدیر عامل دو شرکت سرمایه گذاری آرین و دماوند که اعتبار این پروژه را برای منطقه محروم عشایری تامین نمودند قدردانی کنم.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته با حضور نماینده موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی حاج آقای قربانی در بخش محرم انابد دو پروژه بصورت مشارکتی انجام شده گفت: جا دارد از این عزیز بزرگوار و مدیر دفتر جهاد آبرسانی خراسان رضوی نیز که نگاه ویژه ای به بخش انابد دارند تشکر و قدردانی کنم.

حسین مهدوی اولیایی، مدیر اداره آبفای شهرستان بردسکن نیز در مراسم کلنگ زنی مجتمع آب روستاهای عشایری گفت: این پروژه با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان که توسط خیّر گرامی دکتر صمیمی تامین شده است اجرا می شود و ۲۵۰ خانوار را در شش روستای عشایری محمدزورآب، معدن سیاه، معدن سفید، سیناب، ریزآب و کلاته برق از نعمت آب شرب برخوردار خواهد کرد.

رئیس آبفای شهرستان با اشاره به اینکه پروژه های خیر محور حوزه آب رسانی در شهرستان پیشتاز است گفت: امروز بعداز این مراسم خدمت شما هستیم در روستای چاه سلطان برای افتتاح پروژه آب رسانی به این روستا که بصورت مشارکتی با تامین لوله و اتصالات توسط مؤسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی احداث شده است.

وی گفت: این بزگوار با انتقال محرومیت های بخش انابد به موسسه خیریه حاج آقای ابراهیمی کمک شایانی به آبرسانی روستاهای محروم انابد نمودند است.

خبرنگار: مهدی غروی