اجرای طرح بازدید همگانی از مراکزآموزش فنی وحرفه ای خوزستان
اجرای طرح بازدید همگانی از مراکزآموزش فنی وحرفه ای خوزستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت و آموزش های فنی وحرفه ای و با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان آغازشد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنر قلم؛ جلیل بیت مشعلی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با اشاره به اینکه  هفته ملی مهارت از۳۱ تیر تا ۶ مرداد هفته منتهی به ششم مرداد روز ملی آموزش های فنی وحرفه ای فرصتی ارزشمند برای جلب توجه جامعه  به ارزش مهارت است عنوان کرد:اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی از ابزارهای کلیدی و زیرساختی تحقق تولیددانش بنیان اشتغال آفرین به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ضرورت معرفی آن‌ها به آحاد جامعه، بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در طول هفته ملی مهارت وتا ششم مرداد روز ملی آموزش فنی وحرفه ای رگزار می‌شود.

بیت مشعلی افزود: اجرای این طرح اثر مطلوبی در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه خواهدداشت.

وی ادامه داد:طرح بازدید همگانی ازمراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی در سراسر استان  به‌صورت هماهنگ استانی برگزارخواهدشد.

بیت مشعلی خاطرنشان کرد: بازدید از مراکز مجهز به جدیدترین امکانات کارگاهی و آموزشی ارائه‌دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی فرصتی مناسب برای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع و … را فراهم می‌کند.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان