امام جمعه دهدشت با توجه به این‌ که عده‌ای امام جمعه را در عزل و نصب‌ها دخیل می‌دانند گفت: آیا وقتی می‌خواهید مسئولی را انتخاب کنید با امام جمعه مشورت کردید!؟ خودشان افراد را مطرح می‌کنند با آبرویشان بازی می‌کنند و بعد آن‌ها را مقابل امام جمعه قرار می‌دهند، بنده در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم و نمی‌کنم اما هر جایی ببینم کسی مخالف نظام ایستاده حتما مقابل او خواهیم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری عصرجهان، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته دهدشت به تشریح جایگاه نماز جمعه در آیات و روایات پرداخت و اظهار کرد: در نماز جمعه باید هم مسائل عبادی و هم سیاسی مطرح شود.

امام جمعه دهدشت نماز جمعه را باعث ذکر خداوند عنوان و تصریح کرد: نماز جمعه آن قدر اهمیت دارد که طبق روایات هر کسی بدون عذر موجه آن را سه هفته ترک کند جز منافقین به حساب می‌آید.

وی در ادامه صحبت‌های خود دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری را یادآور شد و با تشریح برخی نکات این دیدار گفت: سلوک مردمی و مردمی بودن از جمله این نکات بود، در همین راستا اگر امام جمعه‌ای نتواند با مردم ارتباط بگیرد امام جمعه نیست، شأن ما طلبگی ما و زندگی با مردم و برطرف کردن رفع مشکلات آن‌ها است.

وی با توجه به سیاسی‌کاری عده‌ای از افراد گفت: بنده اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را به رسمیت نمی‌شناسم، فقط انقلابی و غیرانقلابی، کسی که دلش برای انقلاب بسوزد مورد توجه ما است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شرکت ائمه جمعه در کارهای اجتماعی را از دیگر نکات رهبر معظم انقلاب عنوان و با بیان اینکه امام جمعه باید حامی مردم و جلوی مسئولان باشد گفت: طی این دوسال اخیر یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه دهدشت روستاگردی و شناسایی مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها بود، عده‌ای بی‌تقوایی کردند که این‌ کارها برای انتخابات است، از چی‌ می‌ترسید؟ گفتیم بنای شرکت در انتخابات را نداریم؟ برای خودتان؟ اجازه دهید به امورات مردم برسیم؟ مردم دارند در این بازی‌های سیاسی ذبح می‌شوند؟ نکنید این کارها را؟

وی با توجه به این‌ که عده‌ای امام جمعه را در عزل و نصب‌ها دخیل می‌دانند گفت: آیا وقتی می‌خواهید مسئولی را انتخاب کنید با امام جمعه مشورت کردید!؟ خودشان افراد را مطرح می‌کنند با آبرویشان بازی می‌کنند و بعد آن‌ها را مقابل امام جمعه قرار می‌دهند، بنده در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم و نمی‌کنم اما هر جایی ببینم کسی مخالف نظام ایستاده حتما مقابل او خواهیم ایستاد.

امام جمعه دهدشت با بیان این که این حرف‌ها پشت پرده‌هایی دارد و فعلا ورود نمی‌کنم گفت: به نماز جمعه هجمه نکنید، ما تذکر می‌دهیم اما ‌شخص مهم نیست، آقایانی که حق آن‌ها ضایع شده و گفتند امام جمعه نگذاشته، نه خیر، بروید دنبال کارهایتان و ما کاری به کسی نداریم.

انتهای پیام/