مراسم معارفه و تقدیر از موسیقی دان برجسته کشور استاد انوش جهانشاهی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی آموزشی دبیرستان یاس لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام؛

مراسم معارفه و تقدیر از موسیقی دان برجسته کشور استاد انوش جهانشاهی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی آموزشی دبیرستان یاس لاهیجان برگزار شد .
در این همایش که با مجوز اداره کل ارشاد اسلامی گیلان و با همت و همکاری سرکارخانم منیژه صفری از هنرمندان و فعالان اجتماعی شهرستان لاهیجان و با مجری گری هنرمند عرصه تئاتر لاهیجان سرکار خانم علیپرست برگزار شد و سرکار خانم نادری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و جمعی از هنرمندان و هنردوستان لاهیجان و استان گیلان در آن حضور داشتند و قسمت‌هایی از فیلم مستند زیبای شوق پرواز دکتر انوش جهانشاهی به نمایش درآمد. در طول برنامه بیانیه های تصویری از اساتید بزرگ و پیش کسوت کشور از سوی استاد امیر هوشنگ اردلان ، استاد محمد مقدسی و استاد داوود گنجه ای و …. در وصف و معرفی هنر استاد انوش جهانشاهی ارسال و برای حضار به نمایش در آمد.
در ادامه سخنرانی پربار و جذاب دکتر انوش جهانشاهی پیرامون هنر و نقش آن در زندگی انسان و متعاقب آن اجرای ساز و آواز پرشور استاد حاضرین در سالن را به شور و وجد زایدالوصفی درآورد و شبی به یادماندنی را در لاهیجان رقم زد.