رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: ما وقتی می‌بینیم که یک سرمایه‌گذار آمده است که کار انجام دهد در کنارش می‌ایستیم که موانع را از سر راه برداریم تا بتوانند به نحو احسن کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، غلامرضا حسن‌پور در نشست با فعالان اقتصادی استان اردبیل در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل، گفت: حضور در بازار کشورهای منطقه به ویژه بازار کشورهایی مثل سوریه و عراق از اهداف اصلی ما برای توسعه تجارت کشور است.

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور افزود: دستیابی به بازار سوریه دستیابی به بازار اروپا و آفریقا را به دنبال دارد، اتاق بازرگانی ساختمانی در سوریه تهیه کرده است ولی فعال نیست و ما به عنوان بسیج تجار این ساختمان را برای توسعه تجارت کشور فعال می‌کنیم.

او تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف ما در ایجاد بسیج تجار پیگیری امور مربوط به تسهیل‌گری و رفع موانع مقابل فعالان اقتصادی در داخل کشور است.

حسن‌پور ادامه داد: یکی از کارهای ما در استان‌ها پیگیری مسائل مربوط به واحدهای تولیدی و مشکلات آنها است، در خیلی از استان‌ها شاهد تعطیلی یا رکود واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات کوچکی هستیم که با پیگیری‌های مداوم به دنبال رفع آنها و رونق وضعیت اقتصادی کشور هستیم.

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور تصریح کرد: ما وقتی می‌بینیم که یک سرمایه‌گذار آمده است که کار انجام دهد در کنارش می‌ایستیم که موانع را از سر راه برداریم تا بتوانند به نحو احسن کار کنند.

او اضافه کرد: در سازمان بسیج تجار به دنبال ایجاد مجمع تجار امین هستیم تا از طریق این تجار و همکاری با کشورهای دوست به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنیم.