فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در رزمایش مومنانه گرامیداشت دهه ولایت در اهواز از توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی، جشن های دهه ولایت و اردوی جهادگران برای محرومیت زدایی در سطح استان گفت.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از عطر کارون؛ پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سردار شاهوار پو، فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان با تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر عید شیعیان و مسلمانان عنوان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان خوزستان اقدامات زیادی برای کمک به محرومان و نیازمندان توسط گروه های جهادی و بسیجیان انجام شده و امروز هم در قالب رزمایش در سراسر استان بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است.

سردار شاهوار پور تاکید کرد: علاوه بر این موضوع برنامه ها و جشن های متعددی در سطح استان در حال انجام است که تا روز عید غدیر به اوج خود خواهد رسید و خطبه خوانی غدیر در برخی شهرستان ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اردوی جهادگران برای محرومیت زدایی در گرمای خوزستان با تعمیر وسایل برودتی مثل کولر یخچال در حال انجام است که بیش از ۴۰۰ دستگاه تاکنون تعمیر شده و ادامه دارد همچنین پخت غذای گرم در مساجد و پایگاه ها پیش بینی شده و انجام خواهد شد.