طرح آمایش صنعتی استان یکی از مطالبه‌های ما بود که سپاه استان توسط بسیج سازندگی این کار را انجام داد و این اقدام قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه فعالان بخش خصوصی استان اردبیل با رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: طرح آمایش صنعتی استان یکی از مطالبه‌های ما بود که سپاه استان توسط بسیج سازندگی این کار را انجام داد و این اقدام قابل تقدیر است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: نیاز است که مطالعه تکمیلی و اجرای طرح آمایش صنعتی استان اردبیل به منظور هدایت سرمایه‌گذاری موثر و مولد توسط دستگاه‌های دولتی پیگیری شود.

او تاکید کرد: حضور بسیج در اتاق بازرگانی ایران و تاسیس بسیج تجار یک نیاز بود که ما در زمان حضور در هیئت رئیسه اتاق بازرگانی آیین‌نامه فعالیت بسیج تجار را با کمک دکتر حسن‌پور آماده کردیم.

پیرموذن ادامه داد : از دکتر حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور تشکر می‌کنم که بسیار فعال هستند و در همه استان‌ها فعالیت می‌کنند تا کمک حال فعالان بخش خصوصی باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید از ظرفیت سپاه برای حضور در بازار کشورهای منطقه استفاده کنیم که بخشی از این تسهیل‌گری را سازمان بسیج تجار کشور انجام می‌دهد و جای تشکر دارد.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در استان اردبیل برای حل مشکلات بخش خصوصی در کنار هم هستند ولی مشکلات زیرساختی و کلان زیادی وجود دارند که باید در سطح ملی پیگیری شوند تا بخش خصوصی بتواند به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد کشور موثر باشند.