نزدیک به ۳۹۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دو گانه سوز شد
نزدیک به ۳۹۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دو گانه سوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام خبر فوق افزود: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ خودرو در سطح منطقه دو گانه سوز شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی در این باره گفت: تاکنون چهار هزار ۸۳۲ دستگاه خودرو در سامانه GCR.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و ۸۹۱خودرو دو گانه سوز شدند و ۹۴۱ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دو گانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز تبدیل اقدام کنند.