ورود مجلس به موضوع پرداخت بودجه فدراسیون کشتی
ورود مجلس به موضوع پرداخت بودجه فدراسیون کشتی
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس بیان کرد:‌ مجلس پیگیر پرداخت بودجه فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس سیاسی افق تهران، احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی پیش آماده در مجمع فدراسیون کشتی، گفت: کمیته تربیت بدنی مجلس سه شنبه هفته گذشته جلسه ای با حضور آقای پولادگر معاون ورزش حرفه ای وزارت ورزش برگزار کرد.

وی افزود:  در این جلسه به معاون ورزش حرفه ای وزارت ورزش تذکر داده شد که ردیف بودجه برای برخی از ورزش ها از جمله کشتی از جانب مجلس و دولت تخصیص پیدا کند این بودجه فارغ از بودجه فدراسیون های ورزشی که از وزارت ورزش سهم دارند.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: مجلس پیگیری خواهد کرد تا مشخص شود بودجه فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش پرداخت شده است یا نه؟

راستینه تصریح کرد: همچنین به هر دو طرف گوشزد شد که در هر کجا می بایست حرمت افراد حفظ شود؛ زیرا افراد فارغ از شخصیت جایگاه حقوقی دارند که باید حرمت این چایگاه ها حفظ شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح روز چهارشنبه راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا در جلسه‌ای با سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، درخواست خود برای افزایش بودجه فدراسیون کشتی در سال جاری را پیگیری کند.

این جلسه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، اما در نهایت با درگیری لفظی شدید میان دبیر و پولادگر به پایان رسید.

انتهای پیام/