کرونا هنوز تمام نشده/ نیمی از گیلانی ها واکسن خود را تکمیل نکردند
کرونا هنوز تمام نشده/ نیمی از گیلانی ها واکسن خود را تکمیل نکردند
سخنگوی علوم پزشکی گیلان، در پاسخ به این سوال که «چرا همه شهرهای گیلان آبی نمی شوند؟»، تصریح کرد: متاسفانه کرونا هنوز تمام نشده و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام؛ دکتر فردین مهرابیان، با بیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان شفت، املش و ماسال در وضعیت زرد کرونایی هستند، اظهار کرد: سایر شهرستان های گیلان از جمله رشت و خمام و آستانه اشرفیه و لاهیجان و لنگرود و بندرانزلی و صومعه سرا و فومن و تالش و رضوانشهر و آستارا و سیاهکل و رودسر و رودبار وضعیت آبی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا همه شهرهای گیلان آبی نمی شوند؟»، تصریح کرد: متاسفانه کرونا هنوز تمام نشده و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری شدن ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: در مجموع ۳۶ بیمار کرونایی بستری داریم که شش نفر در آی.سی.یو و پنج نفر بدحال هستند؛ خوشبختانه مدت هاست که فوتی نداریم.

مهرابیان، از پوشش ۵۰ درصدی واکسیناسیون دز سوم در گیلان خبر داد و عنوان کرد: مردم باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند، زیرا در صورت ابتلا هم شدت بیماری و هم طول مدت زمان بیماری کاهش می یابد

ایسنا