از محل ضبط فیلم سینمایی ماهیان سرخ بازدید کرد
از محل ضبط فیلم سینمایی ماهیان سرخ بازدید کرد
جانشین سپاه خوزستان ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۳۰ مرداد از محل ضبط فیلم سینمایی ماهیان سرخ با موضوع شهدای غواص کربلای ۴ دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنر قلم، امروز ساعت ۲ بامداد سردار باقری و هیات همراه از محل ضبط فیلم ماهیان سرخ در محل تالاب شادگان دیدن و با عوامل اجرایی این فیلم سینمایی به گفت و گو نشستند.

در این دیدار سردار باقری از زحمات همه فیلم سازان و هنرمندان جوان که با عشق به شهدا در حال تصویر سازی رشادت های شهدا هستند تشکر و آنان را مصداق بارز جوان شهدایی و ادامه دهنده راه شهدا دانستند.

این مقام‌مسئول به نقش شهید آوینی در مستند کردن تصاویر جنگ اشاره و ایشان را الگوی بسیار خوبی برای فیلمسازان و مستندسازان جوان دانست و اظهار کردند: با تاسی از شهدا می توانید بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار عمومی خصوصا جوانان داشته و در اجرای جهاد تبیین نقش اساسی را ایفا نمایید.

وی در ادامه ضمن بازدید از محل فیلم برداری و سکانس های مختلف فیلم پای درد و دل عوامل اجرایی نشستند و به بررسی موانع پرداختند.

فیلم ماهیان سرخ یک فیلم ۹۰ دقیقه ای می باشد که به کارگردانی و تهیه کنندگی آسید سیاح و مدیر تولیدی سید محمد طباطبایی می باشد که از شهریور سال ۱۴۰۰ تا تیر ماه ۱۴۰۱پیش تولید این فیلم انجام
گردید.

محمد طباطبایی مدیر تولید دلیل طولانی شدن ساخت این فیلم در حوزه دفاع مقدس را بخاطر بد قولی چندین نهاد که قول همکاری مالی و پشتیبانی را دادند دانست و عنوان کرد: این پروژه که باید ۲ماه پیش تولیدش طول می کشید ، ۹ماه به طول انجامید که به بخاطر دیر رساندن پشتیبانی تولید نهایی که باید ۲۰روز طول می کشید، ۲ماه به طول انجامید.

مدیر تولید فیلم ماهیان سرخ از همه مسئولین و مدیرانی که قول پشتیبانی برای انجام این پروژه عظیم و فاخر ملی که با موضوعیت شهدای غواص عملیات کربلای ۴ ساخته شده ،خواست تا با پشتیبانی مالی از این فیلم ارزشمند باعث دلگرمی جوانان هنرمند و انقلابی گردند .

ایشان افزود :تا پایان ساخت این فیلم ۲شب باقی مانده است که تامین منابع مالی می تواند در ساخت مراحل پایانی و اکران این فیلم به ما کمک بسیار بزرگی نماید.

محمد طباطبایی در پایان از فرماندهی سپاه ولیعصر( عج) به دلیل حمایت از ساخت این فیلم تشکر و قدردانی نمود.