دادستان جدید شهرستان کاشمر معرفی شد+ عکس
دادستان جدید شهرستان کاشمر معرفی شد+ عکس
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ترشیز کهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ صبح امروز با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کاشمر و معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان در محل سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود فروتنی، معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این جلسه گفت: امنیت رکن رکین ما در دستگاه قضا است و موظفیم در جهت حفظ و تقویت امنیت مردم بکوشیم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم خطاب به دادستان جدید شهرستان کاشمر بیان داشت:  همه مردم بویژه خانواده‌های شهداء توقع دارند با جرائن خشن و با مواد فروشان و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد کنید.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای دادستان سابق شهرستان کاشمر تأکید کرد: امنیتی که حاصل خون هزاران شهید است نباید خدشه دار شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ زاده به عنوان دادستان جدید دادگستری کاشمر معرفی شد و غلامرضا طالعی، دادستان سابق دادگستری شهرستان به معاون دادگستری شهرستان تربت حیدریه ارتقاء یافت.

همچنین از خدمات معاون امور عمرانی فرمانداری، دکتر نایه در تقدیر و هادی ذالفقاری به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان کاشمر منصوب شد.