پنجمین جلسه ستاد اربعین مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان برگزار شد
پنجمین جلسه ستاد اربعین مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان برگزار شد
صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ پنجمین نشست ستاد اربعین استان به ریاست دکتر بنی احمد مدیر درمان و با حضور مهندس روشنی مدیر کل ، خالد زمانی مدیر حراست تامین اجتماعی و معاونین و اعضای ستاد اربعین مدیریت درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنر قلم، در این نشست دکتر بنی احمد مدیر درمان از تلاش و همکاری داوطلبانه همه کارکنان در جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام تقدیر و تشکر کرد.

وی بر هماهنگی بین بخشی و تسریع در کارها تاکید کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی از محل مسئولیت های اجتماعی ، شرکت های هلدینگ شستا، کار حمایت و پشتیبانی مواکب سلامت تامین اجتماعی در شلمچه و چذابه را به عهده گرفتند تا مدیریت درمان خوزستان را در امر خدمت هرچه بیشتر زائرین حمایت کنند .

وی به پیش بینی های لازم جهت مواکب درمانی تامین اجتماعی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و افزود : برنامه کشیک تیم های پزشکی ، دارو ، آمبولانس ، گروه های پشتیبانی پیش بینی و برنامه ریزی شده است .

در این جلسه مهندس روشنی از آمادگی نیروهای بسیجی کارکنان داوطلب اداره کل تامین اجتماعی جهت هر گونه همکاری و همیاری خبر داد .

 

منبع:روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان