افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم از زندان‌های رودسر، لاهیجان، لنگرود، رودبار، بندر انزلی، آستارا، تالش، لاکان، بازداشتگاه رشت، ستاد اداره کل و اردوگاه حویق برگزار شد.

افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم از زندان های رودسر، لاهیجان، لنگرود، رودبار، بندر انزلی، آستارا، تالش، لاکان، بازداشتگاه رشت، ستاد اداره کل و اردوگاه حویق برگزار شد.
در افتتاحیه این مسابقات خانزاده رئیس اردوگاه حویق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ورزش را مسیر تندرستی در زندگی دانست و در ادامه حجت الاسلام حقیقت شناس رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اخلاق را سرمنشا ورزش بیان و افزود، کلیه ورزشکاران با دوستی و همدلی و رعایت اخلاق این مسابقات را به سرانجام برسانند و در این مسابقات دوستی و برادری را در اولویت قرار دهند .
سپس فرماندار تالش از میزبانی کارکنان زندان های گیلان در هفته دولت ابراز خرسندی کرد و گفت : ورزش در تمام زمینه ها باعث افزایش توان روحی و جسمی می شود و اخلاق مداری بهترین ابزار برای خدمت کارکنان بر عموم جامعه است

گفتنی است این مسابقات به مدت دو روز به طول انجامید که در پایان تیم های ستاد اداره کل و زندان مرکزی رشت به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و زندان انزلی و اردوگاه حویق مشترکا به مقام سوم رسیدند .

گفتنی است از سوی کمیته برگزار مسابقات جواد مهریار به عنوان بازیکن اخلاق در این دوره از مسابقات معرفی شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان