رفع موانع برای بخش خصوصی هدف اصلی بسیج تجار و فعالان اقتصادی است
رفع موانع برای بخش خصوصی هدف اصلی بسیج تجار و فعالان اقتصادی است
رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور هدف از ایجاد بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی را رفع موانع موجود در مسیر فعالیت بخش خصوصی دانست.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  تایماز نیوز، غلامرضا حسن‌پور در سومین گردهمایی مسئولان و دبیران بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اردبیل، گفت: رفع موانع بخش خصوصی هدف اصلی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور افزود: در این زمینه به دنبال رفع موانع بر سر راه واحدهای راکد و نیمه راکد هستیم و معتقدیم نقش‌آفرینی بسیج در اتاق‌های بازرگانی موجب حفاظت و حراست از بخش خصوصی می‌شود.

او تاکید کرد: بسیج تجار و فعالان اقتصادی با هدف ایجاد آرامش نسبی در بازار ساماندهی‌های لازم در حوزه فعالیت جهاد کشاورزی و وزارت صمت را انجام داده و با حضور در بازار اقدامات ارزنده‌ای را رقم زده‌اند.

حسن‌پور ادامه داد: در بحث مانع‌زدایی کارها با جدیت دنبال می‌شود و به کمک بسیج اتاق‌های بازرگانی در استان‌ها به دنبال شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی هستیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دولت منعقد کرده‌ایم که بتوانیم با شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی، عمده مشکلات واحدها را برطرف کنیم و در این زمینه از تمام توان و تلاش خود استفاده کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

او با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیج تجار کشور بیان کرد: از اهم مواردی که به دنبال آن هستیم، سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، کاهش بروکراسی‌های اداری و بانکی، چاره اندیشی برای کمبود مواد اولیه و بازار فروش که از ظرفیت‌های موجود باید به نحو احسن در این زمینه استفاده کنیم.