سارق کامپیوترهای خودرو در کاشمر دستگیر شد/ خودروهای خود را به وسايل ضد سرقت مجهز کنید
سارق کامپیوترهای خودرو در کاشمر دستگیر شد/ خودروهای خود را به وسايل ضد سرقت مجهز کنید
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از شناسايی و دستگيری متهم به سرقت كامپيوتر خودرو با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: اکثر این نوع سرقت ها مربوط به وانت پیکان ها است؛ شهروندان خودروهای خود را به وسايل ضد سرقت مجهز کنند.

سرهنگ حسین احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از شناسايی و دستگيری متهم به سرقت كامپيوتر خودرو در  شهرستان کاشمر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با بیان اینکه  متهم ۱۱ فقره سرقت انجام داده بود افزود: در پي گزارش تعدادی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارشناسان انتظامی با بررسی شیوه وقوع سرقت ها متوجه شدند، اكثر سرقت ها در رابطه با وانت پیکان های سطح شهر رخ داده است.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱ سارق را در حال سرقت كامپيوتر از يك دستگاه وانت پيكان شناسايي و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وي را دستگير كردند.

احمدی خاطرنشان كرد: متهم پس از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي پس از مواجهه با ادله و مستندات پليس به ۱۱ فقره سرقت كامپيوتر خودرو اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي کاشمر در پایان با اشاره به اینکه اکثر این نوع سرقت ها مربوط به وانت پیکان ها می باشد از شهروندان خواست خودروهاي خودرا به وسايل ضد سرقت مجهز کنند.