ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه پل نیایش و شروع عملیات اجرایی پل بسیج
ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه پل نیایش و شروع عملیات اجرایی پل بسیج
دیدار شهردار اردبیل با سردار سلامی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شمالغرب در خصوص ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه پل نیایش و شروع عملیات اجرایی پل بسیج پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل در دیدار با سردار سلامی با اشاره به پروژه‌های فعال شهرداری خواستار تسریع در عملیات اجرایی پل نیایش و آغاز عملیات اجرایی پل بسیج برای کاهش بار ترافیکی ورودی شهر به ویژه کارشناسان و شهرک رضوان شد تا رفت و آمد شهروندان در این محدوده تسهیل یابد.

شهردار اردبیل با اشاره به طرح مطالعاتی دفن بهداشتی پسماند اظهار کرد: این طرح مطالعاتی در شرف عقد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء می باشد.

شهردار اردبیل افزود: برای رفع معضلات بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت جامعه، شهرداری مصمم به انجام طرح مطالعاتی دفن بهداشتی و اصولی پسماند ها در مکان های بهینه برای دفن زباله های شهری می باشد.

سردار سلامی در پایان این دیدار بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تمام توان اجرایی خود سعی دارد تا این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

سردار سلامی ضمن قدردانی از زحمات شهردار اردبیل خاطر نشان کرد: شهرداری همکاری های لازم را در راستای تکمیل پل‌های در حال اجرا انجام داده و اهتمام جدی دارد تا در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.