لزوم برنامه ریزی جهت جذب و ارتباط موثر با خیرین سلامت
لزوم برنامه ریزی جهت جذب و ارتباط موثر با خیرین سلامت
در دین مبین اسلام بر نقش خیریه و کارهای خیرخواهانه در جامعه تاکید شده بطوریکه در آیات قرآن کریم همواره وقف و خمس و زکات و انفاق در کنار سایر اعمال دینی نقش پررنگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از   تایماز نیوز ،  جلسه نحوه تعامل و جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت استان با حضور دکتر علی محمدیان رئیس دانشگاه، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها، مدیران و اعضای موسسات خیریه سلامت بیمارستان ها و کارکنان اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در سالن جلسات بنیاد حمایت از کودکان سرطانی برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدیان رئيس دانشگاه با اشاره به اهمیت موضوع خیریه در جامعه اظهار داشت: در دین مبین اسلام بر نقش خیریه و کارهای خیرخواهانه در جامعه تاکید شده بطوریکه در آیات قرآن کریم همواره وقف و خمس و زکات و انفاق در کنار سایر اعمال دینی نقش پررنگی دارند.

وی ضمن تجلیل از خیرین حوزه سلامت استان افزود: باید در جذب خیرین حوزه سلامت و ترغیب مردم به مشارکت در کارهای خیرخواهانه برنامه ریزی داشت تا در کنار استفاده از این ظرفیت موثر، نسبت به ایجاد ارتباط اثرگذار با خیرین در جهت معرفی اولویت ها و نیازها بهداشتی و درمانی اقدام نمود.

در این جلسه از تعدادی از خیرین سلامت و مدیران عامل و اعضای موسسات خیریه سلامت بیمارستان ها تجلیل شد.

همچنین در ادامه اعضای جلسه از واحدهای مختلف بنیاد حمایت از بیماران سرطانی بازدید کردند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل