کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ محسن‌نژاد و میرزازاده با پیروزی آغاز کردند
کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ محسن‌نژاد و میرزازاده با پیروزی آغاز کردند
«مهدی محسن‌نژاد» و «امین میرزازاده» در مبارزه نخست خود در وزن‌های ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  عصرجهان؛ روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با رقابت‌های ۲ وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (دوشنبه) آغاز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد دارنده ۲ برنز و یک نقره امیدهای جهان و ۲ نقره و یک برنز قهرمانی آسیا در کشتی نخست خود با امتیاز عالی (۸ بر صفر) حریف کره‌جنوبی خود را شکست داد.

محسن‌نژاد با این برد در مرحله بعد با کرم کمال کشتی‌گیر جوان ترکیه‌ روبرو خواهد شد.

امین میرزازاده دارنده طلای امیدهای جهان و نماینده المپیکی کشورمان نیز در دور مقدماتی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد باید با صباح شریعتی فرنگی‌کار ایرانی تیم جمهوری آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک روبرو خواهد شد.

روز گذشته محمدرضا گرایی با شکست تمامی حریفان راهی دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی شد. علیرضا نجاتی و محمد مهدی ساروی نیز به دیدار رده‌بندی وزن‌های ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم راه یافتند. رقابت‌های ردهبندی و فینال ۴ وزن دوم از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در چهار وزن نخست مدالی کسب نکرد.

منبع: ایرنا