استقلال دوباره همسایه دیوار به دیوار پرسپولیس شد/سقوط گلهر به رده چهارم/جدول رده بندی
استقلال دوباره همسایه دیوار به دیوار پرسپولیس شد/سقوط گلهر به رده چهارم/جدول رده بندی
شاگردان ساپینتو با گل به خودی مدافع ذوب آهن ۳ امتیاز مهم به دست آوردند و دوباره به پرسپولیس رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان به نقل از عصرجهان، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امروز جمعه میهمان تیم ذوب آهن بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید.

ذوب آهن که در ورزشگاه فولادشهر از استقلال پذیرایی می‌کرد، با شروع مسابقه برتری نسبی به حریف خود داشت. ذوبی ها در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه کاشته شدند که سجاد جعفری این ضربه را از بالای دروازه استقلال به اوت زد.

خطرناک‌ترین موقعیت نیمه نخست در دقیقه ۳۶ رقم خورد؛ جایی که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ دفاع ذوبی ها خود را تا محوطه جریمه این تیم رساند اما شوت داخل چارچوب مهاجم آبی‌ها توسط حبیب فر عباسی دروازه بان ذوب آهن به کرنر هدایت شد. همچنین مهدی مهدی پور هافبک استقلال در دقیقه ۴۴ شوت سنگینی را به سمت دروازه حریف زد که فرعباسی آن را به کرنر هدایت کرد.

دو تیم در مجموع بازی سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.


 

سایر نتایج

ذوب‌آهن ۰ – استقلال ۱
گلزن: محمد قریشی(گل به خودی) ۹۰+۱
__
هوادار ۱ – ملوان ۰
گلزن: صائب محبی ۶۴
___
آلومینیوم ۲ – مس کرمان ۰
گلزنان: محمود قائدرحمتی ۱۵، علیرضا نقی‌زاده ۳۰
____
تراکتور ۳ – نفت مسجدسلیمان ۲
گلزنان: محمد عباس‌زاده(۲، ۸۳ ،۸۹) – میلاد باقری ۵۸، رضا دهقانی ۶۹


در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱ محمدحسین اسلامی با حرکات دیدنی و یک پا، دو پا، خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و با پشت پا، توپ را در اختیار جعفری قرار داد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه  و در دقیقه ۷۵ حرکت خوب درویشی از سمت چپ و پاس در عرض او، روی نقطه پنالتی به صدقی رسید و شوت او به بدن جعفر سلمانی خورد و این بازیکن با نجات دروازه استقلال، مانع از گل خوردن تیمش شد.

اما در حالی که این دیدار می رفت با نتیجه بدون گل به پایان برسد روی ارسال مهدی پور در یک  ضربه کاشته مدافع ذوب آهن با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا استقلال به ۳ امتیاز مهم در اصفهان دست پیدا کند و هم امتیاز با پرسپولیس شود.

به این ترتیب پرسپولیس با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر و استقلال با همین امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.


جدول رده بندی

برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند