برگزاری کارگاه آموزشی کودک و محیط زیست در شهرستان املش
برگزاری کارگاه آموزشی کودک و محیط زیست در شهرستان املش
به مناسبت هفته ملی کودک و روز ملی کودک و محیط زیست، با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی مفاهیم محیط زیستی برای دانش آموزان شهرستان املش، با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان املش برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  گیل فام  ، لطیف جواهردشتی سرپرست این اداره حفاظت محیط زیست املش با اعلام این خبر گفت: در ابتدا کلیپی از تنوع زیستی و حیات وحش مربوط به شهرستات املش برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و سپس در خصوص موضوعاتی نظیر زیستگاههای بسیار ارزشمند و غنای گونه ای شهرستان ،  تفکیک زباله ها از مبدا ، نریختن زباله ها  در طبیعت ، روشن نکردن اتش در طبیعت هنگام گردش، اهمیت حفاظت از منابع ابی و الوده نکردن آنها نکاتی بیان گردید .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رنجبر امام جمعه شهرستان از منظر دین اسلام و احادیث و روایات منقول از ائمه معصوم پیرامون حفاظت از طبیعت و محیط زیست نکاتی را اشاره نمودند . و در ادامه سایر ادارات نیز دقایقی پیرامون موضوع مسائلی را بیان داشتند. مقرر گردید با برنامه ریزی از سوی مدیریت کانون پرورش فکری کارگاههای آموزشی در طول سال استمرار داشته باشد.

روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان