جشن گلریزان بانک قرض الحسنه مهر ایران
جشن گلریزان بانک قرض الحسنه مهر ایران
با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) ، 20 نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد زندان اردبیل آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، جشن گلریزان آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد زندان اردبیل با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
این مراسم با حضوردکتر سیف اللهی عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ، در سالن آمفی تئاتر زندان اردبیل برگزار و مبلغ ۵ میلیارد ریال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به این امر اختصاص یافت.
دکتر سیف اللهی در سخنان خود، برنامه های بانک و تصمیم هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در تخصیص برخی از درآمدهای بانک به کارهای عام المنفعه را تشریح واظهار داشت : در راستای اعتلای بانکداری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه و همچنین ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک ، هیئت مدیره بانک تصمیم گرفته است درآمدهای حاصل از جرائم دیرکرد اقساط را به کارهای عام المنفعه و خداپسندانه اختصاص دهد که با توفیق الهی ، امروز شاهد آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد زندان اردبیل با تخصیص ۵ میلیارد ريال خواهیم بود.

در این مراسم ، قاسمیان معاون سیاسی استانداری اردبیل از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بابت مشارکت در این امر خداپسندانه قدردانی نمود و اظهار داشت : بانکی که فعالیت آن بر محور دستورات خداوند و بر پایه قرض الحسنه می باشد ، شایستگی خود را نیز در تخصیص درآمدهای خود به کارهای عام المنفعه و خداپسندانه به نمایش گذاشت و پیشگام ادای دین بندگان الهی شد.
حجت الاسلام کثیرلو ، مدیرکل دادگستری استان اردبیل نیز از پیشگام شدن و غیرت مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حفظ آبرو و شادی خانواده های زندانیان جرائم مالی غیر عمد تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که این عنایات از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایران و سایر خیرین محترم تداوم داشته باشد.
امجدی مدیرکل زندانهای استان اردبیل با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت زندانیان آزاد شده ،بیش از ۷ میلیارد ريال بود که حدود ۲ میلیارد ريال توسط شکات محترم مورد عفو قرار گرفت و بانک قرض الحسنه مهر ایران با پرداخت ۵ میلیارد ريال از بدهی های این عزیزان ، اقدام به آزادسازی آنها نمود که به سهم خود از حضور دکتر سیف اللهی و مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران قدردانی می نمایم.در این مراسم جمعی ازمدیران و نخبگان استان ازجمله مهندس عقیل وکیلی مدیرشعب استان اردبیل ،دکتر چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی، واحدی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل ، محبوبی پور مدیر کل امنیتی استانداری اردبیل نیز حضور داشتند

. منبع؛ روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران