اصحاب رسانه جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند/ ضرورت است نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه بیفتد
اصحاب رسانه جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند/ ضرورت است نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه بیفتد
دادستان شهرستان کاشمر با تأکید بر نقش پرررنگ رسانه در جهاد تبیین گفت: عدم آگاهی یکی از علل عمده آسیب های اجتماعی است و و در حوزه پیشگیری ضرورت است که نهضت پیشگیری از جرائم راه بیفتد تا جامعه ای پویا و بانشاط داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ نشست خبری دادستان کاشمر با اصحاب رسانه در دادگستری شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان شهرستان کاشمر در این نشست خبری گفت: دادستانی ملجاء نظم خواهی و ملجاء اجرای عدالت و اجرای قانون است.

حجت‌الاسلام بلوچ زاده با اشاره به آسیب های اجتماعی بیان کرد: عدم آگاهی یکی از علل عمده آسیب های اجتماعی است و رسانه ها نقش پررنگی می‌توانند در این حوزه داشته باشند و جهاد تبیین کنند.

وی افزود: خط قرمز دادستان، حقوق مردم است و حمایت از حقوق مردم شهرستان کاشمر در اولویت ما قرار دارد و اجازه نمی‌دهیم که به حقوق مردم تجاوز شود.

دادستان شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه باید بیش از گذشته به سمت پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت کنیم بیان داشت: رسانه ها وظایف آموزشی هم دارند و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: رسانه ها نقش معلم و نقش نگهبان را دارند و می بایست از ارزشهای انقلاب و نظام دفاع کنند و علاوه بر این رسانه ها می‌تواند باعث تغییر در آداب و رسوم غلط شوند.

حجت‌الاسلام بلوچ زاده یادآور شد: یک نقش رسانه ایجاد قبح اجتماعی برای انواع بزهکاری است و در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم ضرورت است که نهضت پیشگیری راه بیفتد تا جامعه ای پویا و بانشاط داشته باشیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد