راهیابی تیم مینی فوتبال جردوی کاشمر به مسابقات استانی جام ریاست جمهوری
راهیابی تیم مینی فوتبال جردوی کاشمر به مسابقات استانی جام ریاست جمهوری
تیم مینی فوتبال جردوی کاشمر به مسابقات استانی جام پرچم راه یافت؛ این جام که به جام ریاست جمهوری معروف است برای نخستین بار در شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛  اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشمر و با همکاری هیات فوتبال شهرستان کاشمر برگزار شد.

در همین خصوص رامین کاووسی، رئیس هیات ورزش‌های روستایی شهرستان کاشمر گفت: جام پرچم که به جام ریاست جمهوری نیز معروف است برای اولین مرتبه در شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور برگزار شد که شهرستان کاشمر نیز در این جام مشارکت کرد.

وی  تصریح کرد: نحوه انجام این تورنمنت اینگونه است که مسابقات در سطح شهرستان برگزار و قهرمان شهرستان راهی مسابقات استانی می‌شود و در نهایت قهرمان های هر استان در مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می کنند.

کاووسی بیان داشت: بر همین اساس مسابقات کاشمر در دو بخش مرکزی و فرح دشت انجام شد که در فینال بخش مرکزی تیم محمدیه توانست با شکست دادن تیم قوژد فینالیست شود و در بخش فرح دشت تیم جردوی


موفق شد با غلبه تیم رزق آباد راهی فینال شهرستان شود.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی شهرستان کاشمر ادامه داد: در فینال شهرستان که به میزبانی چمن مجموعه انقلاب و با حضور  ریاست اداره ورزش و جوانان،  شهردار و  رئیس و دبیر هیات فوتبال شهرستان صورت گرفت، تیم جردوی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم محمدیه را شکست داده و با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مرحله استانی را کسب نماید.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی یادآور شد: میزبانی خوبی از اولین دوره جام پرچم داشتیم و تمامی اعضای هیات  با همکاری خود باعث  برگزاری هرچه بهتر رقابت ها شدند.

در پایان مسابقات با اهدای پیراهن ورزشی به تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات از مشارکت آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/