پیگیر خرید خوابگاه متأهلی برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستیم
پیگیر خرید خوابگاه متأهلی برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستیم
دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع دانشجویان جدیدالورود دستیاری و کارشناسی ارشد، از پیگیری‌ها به منظور خرید خوابگاه‌ متأهلی برای دانشگاه خبر داد.

به  گزارش پایگاه خبری  ترشیز خوان؛ به نقل از  تایماز نیوز ، دکتر مهدی رهبر در نشست با دانشجویان جدیدالورود دستیاری و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که با حضور معاونین آموزشی و تحقیقات و فناوری در سالن ولایت دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در حوزه‌های فرهنگی و رفاهی به دانشجویان ارائه خدمات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رفاهی، دانشجویان می‌توانند از وام‌ها و تسهیلات مختلف بهره‌مند شوند، گفت: وام ودیعه مسکن به میزان ۶۰ میلیون تومان، وام ۳۰ میلیون تومانی دستیاری، وام ضروری، وام ازدواج و وام فرزند از جمله تسهیلاتی است که دانشجویان دستیاری و کارشناسی ارشد می توانند، استفاده کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه در اختصاص خوابگاه مجردی به دانشجویان دستیاری و کارشناسی ارشد مشکلی نداریم، افزود: متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حال حاضر خوابگاه متأهلی ندارد ولی با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص برخی اعتبارها درصدد خرید خوابگاه متأهلی هستیم.

دکتر رهبر در ادامه با اشاره به تشریح برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان، تصریح کرد: شرکت در اردوهای جهادی، حضور در مسابقات ورزشی همگانی و قهرمانی و همچنین تأسیس انجمن‌های علمی دانشجویی رشته‌های تخصصی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند مورد توجه دانشجویان باشد.

وی بیان کرد: شرکت در جشنواره‌های مختلف فرهنگی از جمله سیمرغ، جشنواره قرآنی هدهد و جشنواره دانشجوی نمونه نیز در حوزه فرهنگی مورد توجه است؛ جشنواره دانشجوی نمونه دارای مرحله دانشگاهی و کشوری است که دانشجویان باید در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی امتیازات مناسب برای شرکت در این جشنواره داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در رابطه با طرح انطباق نیز گفت: این طرح توسط وزارت بهداشت به منظور برقراری حقوق بیمار و همراهان و تطبیق خدمات درمانی با دین اسلام و حفظ کرامت انسانی ابلاغ شده است.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل