اختتامیه جشنواره شهدِ رسانه برگزار می‌شود / ضرورت ورود صنایع به برگزاری جشنواره‌های تخصصی
اختتامیه جشنواره شهدِ رسانه برگزار می‌شود / ضرورت ورود صنایع به برگزاری جشنواره‌های تخصصی
دبیر جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعاتی «شهدِ رسانه» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  رهرونیوز ، هادی خوش سیما افزود: با پایان داوری ۱۵۰ اثر رسیده در بخش‌های مختلف از سوی هیئت داوران، فردا چهارشنبه (۲۵ آبان ماه) مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار می‌شود و از برگزیدگان هر بخش تقدیر خواهد شد.

وی استقبال رسانه‌های استانی از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و این استقبال را پشتوانه‌ای برای صنعت نیشکر در انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های نخبگان دانست.

به گفته خوش سیما، داوری دومین جشنواره شهد رسانه منطبق بر اصول حرفه‌ای بوده و انتخاب تعدادی از آثار با مشی غیرجانبدارانه حاکی از چنین نگاهی از سوی داوران، فارغ از برگزاری آن از سوی صنعت نیشکر است.

دبیر جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه افزود: فریدون صدیقی، جلال خوش‌چهره و رضا غبیشاوی اساتید و روزنامه‌نگارانی هستند که آثار مطبوعاتی منتخب دومین جشنواره ملی شکرستان را داوری کردند.

خوش سیما در پایان گفت: جا دارد سایر شرکت‌ها و ارگان‌های صنعتی نگاهی حرفه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند و با برگزاری جشنواره‌های تخصصی در مسیر تعالی و توسعه رسانه‌ها گام بردارند.

آشنایی با ظرفیت‌های صنعت نیشکر، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از اهداف دومین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه است.