تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز سرعت می گیرد
تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز سرعت می گیرد
با پیگیری های نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهر اهواز در نشست مشترک با مسئولین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مقرر شد، اتوبوس های خریداری شده در ۲ مرحله تحویل شهرداری اهواز شده و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز سرعت بیشتری به خود گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  هنر قلم ، روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشست مشترکی با حضور یوسفی نماینده شهر اهواز در مجلس شورای اسلامی، محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز، بزاززاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با دکتر نصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، بیضاری مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سرکار خانم دکتر حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری وزارت کشور در خصوص تسریع در تحویل اتوبوس های خریداری شده برای شهر اهواز، برگزار شد.

یوسفی نماینده مردم شهر اهواز در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تجلیل از اقدامات شایسته وزارت کشور به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرداری ها اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز با توجه به شاخص جمعیت در حال حاضر نیازمند تعداد ۸۰۰ دستگاه اتوبوس است لیکن با تعداد ۹۰ دستگاه اتوبوس اداره می شود که علی القاعده جوابگوی نیاز شهر و شهروندان نخواهد بود.

یوسفی ضمن اشاره به اختصاص سهمیه قابل توجه به شهرداری اهواز افزود: در این نشست مقرر شد تا با دادن حواله به شهرداری اهواز مرحله اول اتوبوس های خریداری شده جهت تقویت ناوگان عمومی حمل و نقل شهرداری اهواز طی دو هفته آینده وارد شهر اهواز شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری و اختصاص تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری شهرستان کارون از دیگر اقداماتی است که در این نشست مطرح و پیگیری شد .

محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در این نشست در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز اظهار کرد: تکمیل و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهرداری اهواز، اقدام بزرگ و ارزشمندی است که توسط نماینده مجلس و شورای اسلامی شهر اهواز در حال پیگیری است.

وی به خرید ۱۲۹ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری اهواز برای حمل و نقل عمومی این شهر اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده محترم اهواز در مجلس شورای اسلامی بنا شد ۳۵ الی ۴۰ دستگاه از اتوبوس های خریداری شده طی ۲ هفته آینده به شهر اهواز تحویل داده شود.