تجهیز پایگاه کوهستان به تجهیزات تخصصی ضرورتی غیر قابل انکار است
تجهیز پایگاه کوهستان به تجهیزات تخصصی ضرورتی غیر قابل انکار است

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل لز  تایماز نیوز، قویدل ضمن تقدیر و تشکر از نجاتگران ادامه داد: اعضا و داوطلبان هلال احمر جهادگونه فعالیت کرده و با نوعدوستی به مردم خدمت می‌کنند. کرامت معاون فرماندار شهرستان مشگین شهر هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به حوادث […]

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل لز  تایماز نیوز، قویدل ضمن تقدیر و تشکر از نجاتگران ادامه داد: اعضا و داوطلبان هلال احمر جهادگونه فعالیت کرده و با نوعدوستی به مردم خدمت می‌کنند.

کرامت معاون فرماندار شهرستان مشگین شهر هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به حوادث مختلف، از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط فرمانداری شهرستان جهت انجام امورات جمعیت هلال احمر خبر داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان هم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت خانه های هلال از برگزاری کلاس های سبک زندگی توسط این حوزه خبر داد.

نشست صمیمی با کارکنان، بازدید از انبار امدادی، پایگاه امداد و‌ نجات بین شهری شهید بنی هاشم (لاهرود)، زمین هبه شده در قصابه و … از دیگر برنامه های سفر سرپرست جمعیت هلال احمر استان و هیات همراه به شهرستان مشگین شهر بود