لزوم کنار گذاشتن ملاحظات برای حل مشکلات مردم
لزوم کنار گذاشتن ملاحظات برای حل مشکلات مردم
عضو شورای اسلامی شهر تهران از مسئولان خواست برای حل مشکلات، ملاحظات را کنار بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ احمد علوی عضو شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارشی از محله نفرآباد در یکصد و نهمین جلسه شورا، تاکید کرد: باید برای حل مشکلات مردم ملاحظات را کنار گذاشته و اقدامات لازم را برای اجرای کامل مصوبات انجام داد.

او، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شورای شهر در جهت گره گشایی از مشکلات مردم بیان کرد: اقداماتی که در محله نفر آباد و در محله کرمان بعد از گذشت پنجاه سال رخ داد، ارزشمند بوده و بار دیگر امکان نوسازی منازل خود را برای مردم فراهم کرد.

علوی افزود: در محلاتی مانند شوش، برخی از خانه‌ها طی چند نسل تغییر کرده بودند، اما امکان و شرایط بازسازی برای آن‌ها وجود نداشت، به گونه‌ای که نه شهرداری امکان خرید داشت و نه این طرح قابلیت اجرا؛ حتی برخی قسمت‌ها تبدیل به بخش بی دفاع شهری شده و بلا استفاده مانده بود، این همان کمیسیون ماده ۵ مورد انتظار همه ماست و مجموعه‌ای است که باید برای حل مشکلات شهروندان بسیاری از ملاحظات را کنار گذاشته و تصمیم بگیرد تا اقدامات لازم در اجرای کامل مصوبات انجام شود؛ هدف ما این است که طعم این تصمیم بزرگ که در کمیسیون انجام شده سریع‌تر به مذاق مردم رسیده و شیرینی آن را احساس کنند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه برای اقدامات انجام شده در خصوص محله نفرآباد از نهادهای مربوطه تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد این همدلی برای خدمت به مردم تداوم داشته باشد.

مهدی چمران، رئیس شورا در پاسخ به تذکر علوی گفت: بودجه در نظر گرفته شده تنها برای این منظور بوده و نمی‌تواند برای اهداف دیگری استفاده شود و قاعدتا باید بودجه به موقع تخصیص داده شود تا بتوان اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد.

انتهای پیام/