مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در بازدید از وضعیت شبکه برق هندیجان؛رضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در بازدید از وضعیت شبکه برق هندیجان؛رضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان است
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هدف اصلی این شرکت جلب رضایت حداکثری مشترکین برق است و به همین منظور طرح ها و پروژه های متعددیدر قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارتقاء ضریب پایداری برق در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری در بازدید از تاسیسات و شبکه های برق در شهرستان هندیجان با اعلام این مطلب افزود: از جمله طرح هایی که برای اراتقاء سطح پایداری برق در هندیجان انجام شده است؛ می توان به توسعه و احداث شبکه فشار ضیعف و متوسط، و همچنین تعویض ۲ هزار مقره آسیب دیده اشاره کرد.
خدری اظهار کرد: دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان هندیجان که از یک سو با بیابان و تهدید ریزگردها و از سوی دیگر با دریا و احتمال بروز شرجی و رطوبت مواجه است؛ لازم است تا شبکه ها و تاسیسات برق به صورت مداوم شست و شو داده شود که این امر علاوه بر هزینه های سنگین نیاز به گروه های عملیاتی مجهز نیز دارد.
وی ادامه داد: به همین منظور با تامین تجهیزات مناسب و همچنین آب مقطر خالص ۱۰ گروه عملیاتی در شش نوبت؛ کار پاکسازی و شست و شوی شبکه و مقره های برق را از تمامی سطح هندیجان انجام داده است و این عملیات کماکان ادامه دارد.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد: مجموع اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای آماده نگه داشتن شبکه برق باعث شد تا علیرغم آلودگی هوا در روزهای دهم و یازدهم آبان که باعث نشست گرد و غبار شدید بر روی شبکه تجهیزات برق شده بود،  با توجه به حضور گروه های عملیاتی و اقدامات ضربتی صورت گرفته برای پاکسازی شبکه و تعویض مقره ها، بلافاصله وضعیت برق در هندیجان عادی شد.