هدف اصلی دشمن تجزیه ایران است/ حفظ انسجام و ارتقای امنیت، ارمغان هفته بسیج است
هدف اصلی دشمن تجزیه ایران است/ حفظ انسجام و ارتقای امنیت، ارمغان هفته بسیج است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان قسم خورده انقلاب، تجزیه ایران است گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج از فردا، 29 آبانماه آغاز و با همکاری مردم در راستای حفظ انسجام و ارتقای امنیت به نحو احسن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ صبح امروز ۲۸ آبانماه، کنفرانس خبری هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر و اصحاب رسانه در محل دفتر فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر در این کنفرانس خبری چهل و سومین سالگرد هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: امروز ابزار حامیت دشمن و لیدر اصلی دشمن، فضای مجازی است.

یعقوبیان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئله کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال اینها مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی اولویت نشوید.»

وی بیان داشت: دشمنان هم در صحنه داخلی و هم در صحنه خارجی  همه ابزارها را جمع کرده و دنبال آشوب است و به فرموده رهبری نباید اجازه دهیم که جای جلاد و شهید عوض شود و خبرنگاارن و اصحاب رسانه نقش پررنگ و تأثیرگزاری در این میدان دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: حجاب بهانه و کلید واژه دشمنان اسلام است چرا که هدف آنها تجزیه ایران است و در این هدف منافقین نیز با آنها همراهی می‌کنند. منافقینی که ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را در دهه ۶۰ شهید کردند.

وی با بیان اینکه اکنون هم همان برنامه را در پیش گرفتند و هدف اصلی آنها تجزیه ایران است ادامه داد: برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج از ۲۹ آبان شروع و تا پنج آذر ادامه دارد و در این هفته، حفظ انسجام و ارتقاء امنیت کشورمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

یعقوبیان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به یادبود شهدای مدافع حرم در نخستین روز از هفته بسیج در هیئت رزمندگان برگزار می‌شود و در همین روز با همراهی مسئولین به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از ایرادات ما این است که پیشرفت‌های کشورمان را به نسل جوان و نوجوانمان نشان ندادیم که برگزاری اردوی تحول و پیشرفت برای دانش آموزان در همین راستا در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر گفت: نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقه احساسی جوانه‌ها، برگزاری دوره آموزشی کسب و کار، اجرای مسایقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از نخبگان، برگزاری اختتامیه شعر دفاع مقدس، اهداء جهیزیه و غیره از اهم برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج است که در کاشمر و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادآوره شهدا، جشنواره مالک اشتر و مراسم اختتامیه جهادگران فاطمی تصریح کرد: روز شنبه، پنج آذر که پایان هفته بسیج است همایش اقتدار بسیج برگزار می‌شود.

یعقوبیان یادآور شد: همه ما نسبت به شهدا و خانواده‌های شهداء مسئول هستیم و همانطور که این عزیزان برای حفظ امنیت کشورمان از همه علایق خود گذشتند و جان و عزیزانشان را فدا کردند ما نیز مکلفیم که راهشان را ادامه دهیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/