راه اندازی سریع کمیته پروژه های راکد شهر تهران
راه اندازی سریع کمیته پروژه های راکد شهر تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: راه اندازی پروژه های راکد شهر تهران نیازمند تصمیم‌گیری کلان است و شهردار منطقه نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و یازدهمین جلسه شورای ششم، طی تذکری در جریان بررسی گزارش حسابرسی رسمی شورا در خصوص حسابرسی شهر داری منطقه ۲ برای سال های ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹، اظهار داشت: ملاحضه گزارش‌ها در مناطق، گویای این است که حجم زیادی از پروژه های راکد و سنواتی وجود دارد که اکثر آنها مشارکتی بوده که به مشکل خورده و سبب شده تا سرمایه سرمایه گذار و سرمایه شهر را مستهلک کند.

وی خاطرنشان کرد: خواهشمندیم کمیته ای که قرار بود برای حل مشکل این پروژه‌ها تشکیل شود سریعا راه‌اندازی شود.

علوی افزود: این پروژه‌ها نیازمند تصمیم‌گیری کلان است و شهردار منطقه نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد حتما باید حراست، بازرسی و معاونان شهرداری هم کمک کنند و نباید اسم این را توافقات بگذاریم چرا که هر چیز می گوییم عده ای می گویند رفته اند و توافق کرده‌اند.

پرویز سروری در پاسخ به تذکر علوی خطاب به لطف الله فروزنده، معاون اداری و مالی شهرداری تهران گفت: حتما باید چاره اندیشی جدی در مورد این موضوع که از گذشته بر جای مانده صورت بگیرد و ما نگرانیم و از تجاربی که از شما سراغ داریم می دانیم که تمهیداتی در این خصوص صورت می‌دهید.

ساختمان‌های دولتی در مناطق ۳ و ۶ تعیین تکلیف شود

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی شهر داری منطقه ۶ برای سال های ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ اظهار داشت: برخی ساختمان‌ها در محدوده عباس آباد وجود دارد که تکلیف این ساختمان‌های دولتی به لحاظ پروانه روشن نیست که باید تکلیف ساختمان‌ها مشخص شود.

وی توضیح داد: برخی از این ساختمان‌های مربوط به راه آهن و مجموعه های دیگر در محدوده ۳ و ۶ هستند که متاسفانه آنها ارزشی برای حق شهر قائل نیستند که باید تعیین تکلیف تعیین شود.

علوی خاطرنشان کرد: باید به امضای اسناد توسط مسئولان بدون امضای ذی حساب رسیدگی شود.

انتهای پیام/