تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل
تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل
سید حجت مدنی مدیر منطقه اردبیل از تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل خبر داد، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت تامین ذخیره سوخت دوم نیروگاه سبلان اردبیل انجام شده است و در صورت ثبت بموقع درخواست ها، ارسال فرآورده بدون کمبود و محدودیت به نیروگاه مزبور ارسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز، سیدحجت مدنی مدیر منطقه اردبیل از تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل خبر داد، افزود: به‌منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ سبلان اردبیل، نزدیک به ۲۰۶ میلیون لیتر سوخت مابع به نیروگاه‌ مزبور ارسال شده است.

مدیر منطقه درباره نفتگاز بخش غیر نیروگاهی گفت: مصرف نفتگاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده نزدیک به ۳۰۰ میلیون لیتر بوده که با آنالیز و مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

مدنی با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

وی ضمن تاکید بر ذخیره‌سازی سوخت دوم افزود: قبل از شروع فصل پاییز به همه مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنیم که سوخت دوم را ذخیره‌سازی کنند و در مورد نیروگاه نیز این اتفاق می‌افتد، چون معمولا به دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف زمستانی، دچار افت فشار گاز می‌شویم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل