دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند برگزار می‌شود
دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند برگزار می‌شود
مدیر مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران از برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام  ،مهدی خادم ثامنی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران در راستای آموزش تخصصی در خصوص موضوعات مشمول این کنوانسیون‌ها، تاکنون دوره های مختلف تخصصی ملی و بین المللی را برگزار کرده است که از آن جمله می توان به وبینارهای بین المللی “مدیریت پسماند پزشکی در هند” و “حذف آلاینده های آلی پایدار کشور مالدیو از طریق مدیریت صحیح مواد شیمیایی” و وبینارهای ملی “تکنولوژی حذف بو از سیستم‌های تصفیه پساب” و “استفاده از تکنولوژی نانوحباب در تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی” که با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری برگزار گردید، اشاره کرد.

 

وی افزود: در همین راستا، این مرکز در نظر دارد مجموعه دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت پسماند را برای کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری ها و دهیاری ها و سایر کارشناسان و فعالان در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی به صورت رایگان برگزار نماید. دوره های این مجموعه از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ الی ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ و در ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

 

مدیر مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران، خاطرنشان کرد: گواهی حضور در هر دوره آموزشی به صورت مجزا از طرف مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران صادر خواهد شد. همچنین در صورت شرکت افراد در حداقل ۱۰ دوره، علاوه بر گواهی هر دوره، گواهی دوره جامع مدیریت پسماند به دو زبان فارسی و انگلیسی از طرف این مرکز برای آنان صادر خواهد شد.

 

لازم به ذکر است،علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره ها به آدرس اینترنتی https://bcrciran.ir/fa/2023/01/09/winterschoolfa و جهت شرکت در این دوره ها در ساعت اعلام شده به آدرس اینترنتی https://vc.sharif.edu/ch/bcrc-scrc-iran مراجعه نموده و به عنوان مهمان وارد سامانه شوند.

 

گفتنی است، این دوره ها در بستر اسکای روم برگزار خواهند شد

 

روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان