دو مدرسه در مناطق محروم اندیکا افتتاح شد
دو مدرسه در مناطق محروم اندیکا افتتاح شد
معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: دو مدرسه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مناطق روستایی و محروم شهرستان اندیکا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، محمدجوادخلیلی با اشاره به اینکه این ۲ مدرسه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در شهرستان اندیکا ساخته شده اند بیان کرد: یکی از این مدارس در روستای زیلا بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا ساخته شده که یک منطقه عشایری و سخت عبور است.

وی گفت: امروز در راستای حذف مدارس سنگی یک مدرسه یک کلاسه در روستای امیرالمومنین آبژدان اندیکا با مساحت ۲۰۰ مترمربع افتتاح شد.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان با بیان اینکه هشت دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل می شوند ادامه داد: کل اعتبار هزینه شده این پروژه ۹ میلیارد ریال است که سهم خیر در این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

خلیلی افزود: همچنین یک مدرسه یک کلاسه در روستای زیلا علی عسکر در منطقه عشایری و کم برخوردار بخش چلو شهرستان اندیکا با مساحت ۲۰۰ مترمربع ساخته شده که امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت این پروژه ۶ میلیارد ریال بوده که سهم خیر در ساخت این مدرسه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است و هفت دانش آموز در این مدرسه درس خواهند خواند.