آغاز به کار سه پروژه عمرانی، اشتغال و مشارکتهای اجتماعی بهزیستی در میبد
آغاز به کار سه پروژه عمرانی، اشتغال و مشارکتهای اجتماعی بهزیستی در میبد
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد و پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه و ساخت ۳۲ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان یزد و مسئولان شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از بام میبد؛ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت کارگاه زیلوبافی همیار زنان خورشید میبد و پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه و ساخت  ۳۲ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان یزد و مسئولان شهرستان آغاز شد.

کارگاه زیلوبافی زنان همیار خورشید با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و با اعتبار ۳۰ میلیون تومان شروع به  فعالیت کرد و هم اکنون برای ۶ نفر از بانوان همراه با آموزش دادن به آنها ایجاد اشتغال کرده‌است.

فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی در محله شهیدیه نیز در راستای توانمند سازی ساکنین سکونتهای غیر رسمی ،  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در این مناطق ، شناسایی مسائل ئ مشکلات ساکنین ، آگاه سازی گروه‌های هدف در جهت شناخت نیازها و مشکلات ، آشنایی گروههای هدف با منابع موجود و برنامه ریزی و اقدام در جهت رفع مشکلات منطقه آغاز گردید.

همچنین ۳۲ مسکن جهت خانوارهای دارای حداقل ۲ فرزند معلول فاقد مسکن زیر پوشش بهزیستی نیز کلنگ زنی و عملیات ساخت و ساز این ۳۲ مسکن ویلایی  ۲ خوابه که هر یک در ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود ، آغاز شد.