افتتاح طرح هادی در روستاهای شهرستان پارس آباد و اصلاندوز
افتتاح طرح هادی در روستاهای شهرستان پارس آباد و اصلاندوز
با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اصلاندوز پروژه های اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر تعدادی از روستاهای اصلاندوز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: اجرای زیرسازی و آسفالت روستای معابر روستای تربت کندی شهرستان اصلاندوز به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

ابولی با بیان اینکه اجرای زیرسازی و آسفالت ریزی راه های روستای مقصودلو سفلی از توابع شهرستان اصلاندوز نیز در این ایام افتتاح شد افزود: ابعاد اجرای این پروژه به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: با حضور بخشدار بخش تازه کند و مسئولین شهرستان و بخش افتتاح آسفالت ریزی معابر روستای حاج عوض از توابع شهرستان پارس آباد با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: طرح هادی و آسفالت ریزی معابر روستای حاج بایندور از توابع شهرستان اصلاندوز به طول ۶۸۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

ابولی افزود: این خدمات رسانی به مردم روستای حاج بایندور در ایام الله دهه مبارک فجر امسال انجام شده است و امیدواریم به برکت انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم شریف این خطه تداوم داشته باشد تا شاهد رفاه مردمان روستانشین باشیم که همچنان صفا و صمیمیت و سادگی را حفظ کرده اند.