نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزی در فرهنگسرای میبد گشایش یافت
نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزی در فرهنگسرای میبد گشایش یافت
نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزی شامل ۴۷۰ اثر برگزیده از آثار دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه متوسطه اول شهید احمد زارعی و اعظم زارعشاهی در فرهنگسرای میبد گشایش یافت و تا ۲۲ بهمن صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید عموم دایر است.

به گزارش پایگاه خبري ترشیز خوان؛ به نقل از بام میبد؛  نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزی شامل ۴۷۰ اثر برگزیده از آثار دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه متوسطه اول شهید احمد زارعی و اعظم زارعشاهی در فرهنگسرای میبد گشایش یافت و تا ۲۲ بهمن صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید عموم دایر است.

 

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور رییس دفتر امام جمعه میبد ، مسئولان ، احمدرضا آذربایجانی پژوهشگر علوم تربیتی و دانش آموزان برگزار شد.

 

نفیسه پورمحمود آبادی مسئول برگزاری نمایشگاه و مربی دانش آموزان در این مراسم گفت : دانش آموزان ذاتا هنرمند هستند و مربیان نقش هدایت گری دارند ، علاقه دانش‌آموزان به هنر موجب برگزاری این نمایشگاه شد و برگزاری آن مورد استقبال آنها قرار گرفت و تلاش شد آثار بیشتر دانش آموزان به معرض نمایش گذاشته شود.

 

احمدرضا آذربایجانی پژوهشگر علوم تربیتی نیز در حاشیه این نمایشگاه نیز گفت:  توانمند سازی معلمان در حوزه تربیت هنری و آنچه منجر به خلاقیت های هنری می شود ، کمک می‌کند که دانش آموزان جستجوگران بهتری در عرصه هنر باشند.

 

وی افزود: هنر می‌تواند آورده اقتصادی برای کشور داشته باشد و متاسفانه ما از آن غافل شده‌ایم.

 

پژوهشگر علوم تربیتی در ادامه تصریح کرد : اگر ذهن دانش آموز به سمت هنر سوق داده شود و کاربرد هنر را بداند ، می‌تواند از طریق هنرخلاقیتهای خود را به نمایش بگذارند و احساس کند وجود دارد.

 

گفتنی است یکی از دانش آموزان هنرمند مشغول تکمیل تابلوی نقاشی زیبای خود در نمایشگاه بود که مورد تحسین از سوی مسئولان قرار گرفت.