همزمانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گیلان
همزمانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گیلان
سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای 4 گروه موسیقی نواحی گیلان از تاریخ 28 بهمن ماه تا 1 اسفند ماه 1401 در چهار شهر رشت ، آستانه اشرفیه ، سیاهکل و تالش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام، همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تهران که از تاریخ ۲۸ بهمن ماه تا ۳ اسفند ماه در تهران برگزار می شود ، ۴ گروه موسیقی نواحی استان گیلان ( عرفان ، گیل و دیلم ، دستون و گیل اوخان ) در شهرهای رشت ، تالش ، سیاهکل و آستانه اشرفیه از تاریخ ۲۸ بهمن ماه تا ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ به اجرا می پردازند .

گفتنی است گروه موسیقی عرفان به سرپرستی رسول داداشی در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الاوصیاء شهرستان آستانه اشرفیه – گروه موسیقی گیل و دیلم به سرپرستی محمدرضا شاه نوری در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ در مجتمع فرهنگی و هنری مهیار دیلمی شهرستان سیاهکل – گروه موسیقی دستون به سرپرستی صادق پیش قدم در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی و هنری معراج شهرستان تالش و گروه موسیقی گیل اوخان به سرپرستی کیانوش علیپور در تاریخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۳۰ : ۱۸ در تالار مرکزی رشت برگزار می شود .

همچنین مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز دوشنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ شب در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان