برگزاری جشن کودکان مهدوی در کاشمر
برگزاری جشن کودکان مهدوی در کاشمر
همزمان با شب نیمه شعبان جشن شادی ویژه کودکان در امام زاده سید حمزه (باغمزار) کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس فرهنگی و اجتماعی پایگاه ندای دانش: همزمان با ایام نیمه شعبان، جشن باشکوهی ویژه ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) در رواق های امام زاده سید حمزه (ع) کاشمر (باغمزار) برگزار گردید. به همت خدام خواهر و همکاری تولیت آستانه مقدس و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر در اقدامی تحسین برانگیز و متفاوت با اختصاص یکی از رواق های این امام زاده به کودکان مهدوی زیر۹ سال، جشنی شاد و متفاوت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) را برگزار کردند و شب عید به یادماندنی را برای بچه ها رقم زدند.

این جشن باشکوه که با حضور بیش از ۳۰۰ کودک زیر ۹ سال در رواق آیینه و مجاورت ضریح امام زاده برگزار شد خدام خواهر از همه این عزیزان نونهال با هدایایی از جمله: پرچم رنگی، پیشانی بند و فلش کارت هایی با موضوع امام زمان(عج) استقبال نمودند.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع قرائت قرآن توسط یکی از نونهالان، قصه گویی با هدف آشنایی با سالروز تولد امام زمان(عج)، اجرای دعای فرج، سرود دستجمعی سلام فرمانده، مسابقه، اهدای جوایز و مولودی خوانی توسط ذاکرین در محیطی کاملا شاد و بچه گانه بعد از نماز مغرب و عشاء شب نیمه شعبان برگزار شد.

در پایان مراسم حاضرین با تنقلات و شیرینی بدرقه شدند.