جشن نماز فرشته‌ها در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد
جشن نماز فرشته‌ها در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد
جشن نماز فرشته‌های کودکستان‌های مهتاب وبشری میبد با همکاری مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ و با حضور خانواده ها و رییس بهزیستی میبد در سالن سینما طوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری بام میبد؛ گروه فرهنگی تبلیغی تحسین یزد اجرای این مراسم جذاب و باشکوه شامل بخش‌های متنوع دکلمه ، سرود ، همخوانی و نمایش را بر عهده داشتند.

مربیان و برگزار کنندگان جشن فرشته‌ها لحظات شیرین و دوست داشتنی را برای بچه‌ها آفریند و پدران و مادران با حضور خود در این برنامه به همراه فرزندانشان گل لبخند را بر لبان کودکان و نونهالان دلبند خود نشاندند و آماده شدن دختران خود برای نماز خواندن و آیین حج به جا آوردن پسران نونهال خود را تماشا کردند.

راضیه دهقانی مدیر و مسئول کودکستان‌های مهتاب وبشری میبد و مرکز مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ گفت: این برنامه با هدف تبلیغ و فرهنگ سازی فرزندآوری و همراه با اجرای شاد و زیبای کودکان با موضوع نماز و امام زمان (عج) برگزار گردید.

رییس اداره بهزیستی میبد نیز طی سخنانی در این مراسم با تشکر از کادر مدیریت و مربیان کودکستان‌های بشری و مهتاب گفت: امسال برنامه‌های متعددی از سوی مدیریت کودکستان‌های مهتاب و بشری از جمله برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج ، مهارتهای زندگی و پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

سید محسن فلاح با توجه فرهنگ سازی فرزند آوری به عنوان یکی از اهداف برگزاری مراسم جشن یاد شده اظهار کرد: سن جمعیت کشور حدود سالمندی است و بیشترین جمعیت سن سالمندی دارند ، جوانی جمعیت موضوع مهمی است خانواده‌ها یا یک فرزند و یا ۲ فرزند دارند و فرزندان خواهر و برادر ندارند یا از هر کدام یکی را دارند.

وی در ادامه با بیان آسیب‌های زیاد تک فرزندی برای خانواده و فرزند تاکید کرد: خانواده های تک فرزندی باید توجه داشته باشند فرزندانشان در آینده در خانواده‌ای که تشکیل می‌دهند فرزندان آنها عمو و دایی و عمه و خاله نخواهند داشت و بامشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

رییس اداره بهزیستی میبد همچنین با یادآور شدن لزوم آموختن مهارت‌های زندگی تصریح کرد: اشتباه بزرگی که همه داریم این است که فکر می‌کنیم مهارت زندگی آن چیزی که در کلاس‌های درس در مقاطع مختلف تحصیلی آموخته‌ایم در صورتی که چنین نیست و  آنچه در زمان تحصیل در مقاطع علمی می‌آموزیم آموزش‌های کلاسیک است و درس خانواده و زندگی نیست.