شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان رکوردهای برندیک را جا‌به‌جا کرد
شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان رکوردهای برندیک را جا‌به‌جا کرد
مدیرعامل شرکت چاکوچ از صدور برند چاکوچ به سایر کشورها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛  به نقل از سرویس اقتصادی افق سرمایه؛ نشست خبری «شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان» با حضور دانیال زرگان (ملقب به مستر چیکن) مدیرعامل این شرکت ، ظهر جمعه بیست و ششم اسفند ماه با حضور جمع کثیری از خبرنگاران اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان در این نشست خبری با بیان اینکه این شرکت طی سه سال توانست رکوردهای برندیک را در ایران جا به جا کند، اظهارداشت: این شرکت در کمتر از یکسال به ۵۰ شعبه رسید و این پیشرفت نیازمند زیرساخت هایی بود که ما برای این شرکت طراحی کرده بودیم.

به گفته وی، شرکت چاکوچ اولین فرانچایز جوجه سوخاری کامل در ایران است.

زرگان از شرکت چاکوچ افتخارایرانیان به عنوان گروه پشتیبان خانواده چاکوچ یاد کرد که با ارائه خدمات حرفه ای و دلسوزانه در زمینه های مختلف فعالیت می کند و برای پیشرفت برند چاکوچ و جلب رضایت شعبه داران و مشتریان تلاش می کند.

مدیر عامل شرکت چاکوچ ؛ داشتن تیم آی تی ، خدمات تماس مرکزی، آشپز و سرآشپز، تیم بازرسی و نظارت ، تیم طراحی ، تیم تولید محتوا و باشگاه مشتریان را از جمله خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ما سبک تبلیغات را تغییر دادیم گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین راه های جذب مخاطب ، آمار فروش و سودهی شعب خود را افزایش داده است. این درحالی است که با توجه به استقبال مردم ازفضای مجازی ، شرکت چاکوچ با شناسایی صفحات پرطرفداری که توانایی ارتقاء برند و آشنایی بیشتر مردم با چاکوچ را فراهم می کند در حال همکاری هستیم.

به گفته مستر چیکن، یکی از ویژگی های ممتاز برند چاکوچ برگزاری مراسم های باشکوه همراه با برنامه های مهیج و جذاب است و همین عامل این برند را در میان مردم به خصوص کودکان محبوب کرده است.

مستر چیکن که طی یک دهه و بدون هیچگونه حامی و فقط با یک وانت ؛ فروش ساندویچ و مواد غذایی را آغاز کرده و بنیادنگذار پنیر کشدار بوده و که این پنیرباعث محبوبیت ومعروفیت او در بین مردم شده و بعد از پشت سر گذاشتن سختی های بیشمار؛ امروز به یکی از برند های معروف ایران تبدیل شده است؛ برندی که حتی در اوج تحریم های بین المللی، کرونا و قرنطینه نیز کم رنگ نشد و با داشتن تیم پشتیبانی و طراحی های به روز، همچنان سرپا مانده است.

به گفته وی، شرکت چاکوچ؛ اولین تهیه کننده جوجه سوخاری کامل بدون پوست درایران و جهان است و با این برند، فصل جدیدی را در صنعت غذایی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت چاکوچ، دستگاه های مورد استفاده برای تهیه جوجه سوخاری را تولید داخلی اعلام کرد و ساخت آن را الهام گیری از دستگاه فلافل پزی عنوان کرد و خبر داد که برای تهیه جوجه سوخاری از جوجه های ۲۷ روزه استفاده می‌شود.

زرگان در حالی که ۴  سال گذشته برای او خرید یک پراید تبدیل به یک رویا شده بود اما او اینک با فعالیت ۱۱ ساله خود در عرصه مواد غذایی و به مدد طراحی های نو و تیم پشتیبان قوی به موفقیتی رسیده که هم اکنون یکی از برند های معروف ایران در صنعت غذایی است.

مدیر عامل شرکت چاکوچ، موفقیت این شرکت را مدیون شریک خود « بابک بختیاری» می داند که با او چند سال پیش در سمیناری آشنا شده و قرار داد آغاز به کار برند مرغ کامل سوخاری را با آقای بختیاری در سال ۱۳۹۸ کلید زده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بزودی چاکوچ وارد فرابورس شده و نفر اول بورس باشد.

زرگان خبر داد که با راه اندازی شرکت چاکوچ ، برای قریب به ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است و سال گذشته نیز این شرکت توانسته است لوگوی برتر فرانچایز غذایی را در ایران کسب کند.

وی با بیان اینکه ما به پرداخت مالیات احترام می گذاریم اما از مسئولین خواست که در این مورد تخفیفات و امتیاز هایی را نیز برای شرکت های زنجیره ای در نظر بگیرند.

مستر چیکن معنی چاکوچ را پُتک آهنگر عنوان کرد که ریشه فارسی دارد و از بومی سازی شعبات این شرکت به دلیل ذائقه هر استان و شهر خبر داد.

وی اضافه شدن پیتزا، ساندویج و سالاد به تیم غذایی شرکت چاکوچ را نشانه همراهی این شرکت برای پاسخ گویی به مشتریان و جلوگیری از افت فروش و طراحی های جدید عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت چاکوچ در پایان از صدور برند چاکوچ به سایر کشورها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر زیرساخت های بین المللی آن آماده نشده است.

انتهای پیام/