نشست بررسی احداث کمربندی بندر کیاشهر برگزار شد
نشست بررسی احداث کمربندی بندر کیاشهر برگزار شد
نشست بررسي احداث کمربندی شهر بندر کیاشهر به منظور تشریح این طرح مطالعاتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از گیل فام، نشست بررسي احداث کمربندی بندر کیاشهر؛ از میدان ام‌الشهداء تا اميرکیاسر، با هدف تشریح این طرح مطالعاتی و بررسی جزئیات و جوانب کاری با حضور ابراهیم نجفی نماینده شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، مرتضی عاطفی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری گیلان و رييس اداره راهداری شهرستان، برگزار شد.
مرتضی عاطفی، شهردار بندر کیاشهر در این نشست به تشریح ضرورت احداث کمربندی شهر پرداخت و گفت: در راستای اجرایی شدن این طرح، به پیشنهاد نماینده محترم شهرستان آستانه و بندر کیاشهر در مجلس ،نشستی با وزیر راه‌ و شهرسازی در آینده ای نزدیک خواهیم داشت تا زمینه جذب اعتبارات لازم فراهم شود و این پروژه را آغاز کنیم.
وی تصریح کرد: احداث کمربندی برای شهرهای گردشگرپذیر به جهت تامین رفاه شهروندان و کاهش بار ترافیک در ایام پیک سفر به ویژه در شهرهای ساحلی، ضروری است و بندر کیاشهر نیز نیازمند احداث این مسیر ارتباطی است.
عاطفی ضمن تشکر از نماینده شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی که با نگاهی مثبت، پیگیر این پروژه است؛ تشریح کرد: مطالعات خوبی در این زمینه انجام شده است که در این نشست با بررسی آن به ترسیم نقشه‌راه پرداختیم.

وی در پایان بازدید میدانی اش از مسیر میدان ام‌الشهداء بندر کیاشهر تا زیباکنار و لزوم تأمین روشنایی این مسیر را مورد اشاره قرار داد واعلام کرد: مقرر شد شهرداری بندر کیاشهر با همکاری اداره کل راهداری استان گیلان، نسبت به تامین روشنایی این مسیر اقدام کند.

بابک خاصه خان