آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید‌صدرالدین/ پروژه طی ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید‌صدرالدین/ پروژه طی ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار اردبیل از بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات اهالی میراشرف طی ۳ ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری با اشاره به این‌که در سال جاری برای تملک و بازگشایی معابر شهری ۱۵۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در سال جاری بود که در این راستا تملک خیابان فوق انجام و پروژه طی ۳ ماه آینده تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بازگشایی خیابان ۴۵ متری سالیان سال جزو مطالبات به‌حق اهالی جهت تسریع در عبور و مرور بود، افزود: متاسفانه بازگشایی این خیابان سال‌ها در حد شعار باقی‌مانده بود که امسال با تملک زمین‌های باقی‌مانده، به زودی بازگشایی و زیربار ترافیک می‌رود.

شهردار اردبیل توسعه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر را در اولویت برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: از کل مسیر یک کیلومتری خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین، ۷۰۰ متر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی شده است؛ ۱۸۰ متر از پروژه در حال زیرسازی و ۱۲۰ متر دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیاردتومان تملک و در مرحله خاکبرداری است.

صفری بازگشایی این خیابان اقدامی در راستای کاهش بار ترافیک خیابان اصلی میراشرف و اتصال آن به جاده مغان عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه بیش از ۵۳ درصد است که با اتمام عملیات عمرانی قطعا ترافیک پل داروپخش و خیابان سلمان‌آباد و میراشرف کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی در ادامه همچنین با اشاره به تملک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از سمت سلمان‌آباد نیز گفت: تملک ساختمان‌های اطراف پل از طریق ماده ۹ قانون زمین شهری به‌زودی انجام و بازگشایی اطراف پل صورت خواهد گرفت که قطعا با بازگشایی اطراف پل داروپخش؛ شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و تصادفات خواهیم بود.