اجرای بیش از ۲هزار و ۴۶۰برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان
اجرای بیش از ۲هزار و ۴۶۰برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان
دبیر ستاد استانی سوم و چهارم خرداد خوزستان گفت: بیش از ۲هزار و ۴۶۰برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سطح استان با مدیریت استاندار خوزستان و همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح برنامه ریزی کردیم که با پشتکار و پیگیری همه مدیران تقدیم خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی در نشست خبری که صبح امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات این اداره کل به مناسبت سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان» و چهارم خرداد، «روز مقاومت مردم دزفول» که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و همچنین صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک این ایام ارزشی و مناسبت‌های ملی اظهار کرد: ما خرمشهر را از دست رژیم بعث عراق آزاد نکردیم بلکه این شهر را از زیر چکمه استکبار جهانی و اَیادی‌اش نجات دادیم.

وی افزود: شعار امسال «ما متحدیم» یک پیام بزرگ برای ملت عزیزمان و بلکه دنیا دارد و آن این است که بگوییم در مقابل این همه هجمه ناجوانمردانه از سوی دشمنان، دست از وحدت برنمی‌داریم تا بتوانیم همچون دوران دفاع مقدس بر دشمنان چیره شویم.

دبیر ستاد استانی سوم و چهارم خرداد خوزستان گفت: بیش از ۲هزار و ۴۶۰برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سطح استان با مدیریت استاندار خوزستان و همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح برنامه ریزی کردیم که انشالله آن‌ها را با پشتکار و پیگیری همه مدیران تقدیم مردم پایتخت دفاع مقدس و دیگر هموطنان عزیز خواهیم کرد.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح در اهواز و خرمشهر، گردهمایی بزرگ مردمی در سوم خرداد و چهارم خرداد، رونمایی از ۸۵ عنوان کتاب منتشر شده توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سال گذشته از جمله برنامه‌های شاخص استان در این ایام هستند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره اقوام و عشایر در دزفول و خرمشهر، رژه دریایی قایق‌ها و کشتی‌ها در سواحل خرمشهر، ویژه برنامه‌ها و مسابقات ورزشی، رونمایی از اسناد ناب ارتش با حضور سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دزفول و صدها برنامه و تجمع فرهنگی و هنری با رویکرد مردمی و به خصوص نسل جوان از دیگر برنامه‌های سالروز سوم خرداد و چهارم خرداد در استان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: همه این برنامه در همه سطوح فقط از این جهت اهمیت دارند که بتوانیم حماسه بزرگ فتح خرمشهر و مقاومت پایدار مردم دزفول را به خوبی به این نسل انتقال دهیم.

در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه به عنوان فعالان رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس خوزستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/